fredag 30. oktober 2009

Årets halloweenkostymeforslag

-Finnes ikke tvil om årets beste halloweenkostyme. Munnbind -folk vil garantert bli redde (for smitten de tror du bærer med deg). Foresten, så kan jeg ikke begripe hvordan noen vil spise godteri de samler rundt overalt, spesielt ikke nå i disse smittefarlige tider. Hvis noen lurer, så er det ikke en god ide og være litt for lite bekymra for denne "oppskrytte svinepesten".

Jeg har svineinfluensa. Begynte å få litt feber tirsdags kveld, og natt til torsdag ble det mer feber enn søvn. Onsdag innbilte jeg meg at jeg var frisk, dro på skolen og frøys der hele dagen med antakelig rundt 40 i feber. Torsdag var feberen høyest målt til 40,88 grader, og lavest til 38,6. Gjennomsnittlig rundt 39,3.
Idag har jeg ikke hatt feber. Prøvde meg på at jeg var frisk, i god tro om at folk skulle tro at man gikk fra 40.88 i feber til frisk. Feberfantasier. Lyktes naturligvis ikke, og fikk dermed ikke dra til Tromsø sammen med de andre til første BYSO samlinga i år. Så nå sitter jeg og sørger, ser på TV og diskuterer alt på TV'en med Mari over MSN. I morgen blir det svinehallovin for alle grisifiserte stakkarslige bekjente hvor vi regner med å få det ubegripelig spennende.

Det finnes også positivt om dagen. Fikk fiolinen til Anne Ma opp til Alta etter at den har vert i Oslo en stund og blitt fiksifisert. Fikk den hit på onsdag, men prøvde den ikke før idag da min allmentilstand ikke syntes noe om det før. Ble imidlertid nokså sjokkert da fiolinen skal være lite spilt på og dessuten har lugge uberørt i lange tider. Klangen var spesiell, vet ikke helt å sette ord på den ennå. På en måte litt "utelukket og kald", men med en så vanvittig varm klang likevel? Nei, vi får se det ann.

2 kommentarer:

  1. haha, hihi.
    ikke bra, gjertrud..bli frisk!

    SvarSlett
  2. GJERTRUDDDDD! Vi savna dæ forferdelig! Selv om æ allerede har sagt det! men du blir jo frisk til neste gang? AKkurat ja!

    Noo e forresten æ og ho Sunniva supertrøtt (iallefall æ..) flyet hennes går klokka ti ellernosånnt no. Helge skal og ta det flyet.
    Signe, Gjermund og Odisss tar flyet som gikk i halv åttetida ellerno. Så no vente sitt dem sikkert på flyplassen og e helt vettskremt fordi du sa det skulle bli turbulens...

    IALLEFALL!!! GOD BEDRING!
    We love you very much!

    -Ingeborg Marie og Sunnivaaaa Katalin!

    SvarSlett