søndag 14. februar 2010

Ukm Alta 2010

Igår var jeg med på ukm. Jeg har vert med en gang før, da jeg gikk i 8. klasse og spilte gitar sammen med Johanne som sang en selvskrevet sang. Da gikk vi videre til fylkesmønstringa, i 2006 var det. Igår deltok jeg med a capella gruppa jeg synger i, som heter "The Lion King Choir" midlertidig, i mangel på noe mer passende.
Vi fremførte to sanger fra løvenes konge, eller løveles konge som Oda har vokst opp med; "one of us" fra nr 2, og "dig a tunnah" fra nr 1,5, altså 3. Til tross for en elendig lydprøve uten vår fantastiske bass, og et stk sopran med feber og sykdomsregister til en tenor, så gikk framføringa utrolig bra! Alle var fornøyde, og det var tydeligvis juryen også, for det blir fylkesmønstring på meg denne gangen også. :)
Film fra opptredenen kan ses her:

http://elev.altavgs.no/prosjekt1/?show=media&mediaID=200&albumID=2&b=y&blID=97&navB=1

2 kommentarer: