onsdag 5. mai 2010

Beate sin konfirmasjon

I helga var jeg på Bryne. Fine, flotte Bryne. Der var nesten alle søskenebarna mine også, og alle tanter og onkler på mamma sin side. Det var ordentlig, ordentlig koslig. Også var det grønt gress, blomster, blader på trærne, fugler som sang, sol, varmt, VÅR. Det var så fint at det var skikkelig tungt, fysisk faktisk, å komme hjem igjen.
Jeg og Beate fant en blomst! Foto: Sigrid
Jeg hoppa 64 hopp med to hoppetau. Foto: Pappa
Jeg traff igjen mange folk jeg er veldig glad i (Linn Orlaug og mormor)
Resten av bildene er tatt av meg

Ting man kan gjøre i bunad:

Hoppe fra murer (Beate)
Kjøre trillebår (Morboror Bjarte og Johannes)
Klatre i trær (Sigrid)
Ta bilder av konfirmanten (Sigrid og Beate)
Bare sånn i tilfelle du trengte inspirasjon.

2 kommentarer:

  1. Hvordan har det seg egentlig at vi aldri får en skikkelig vår her oppe i nord? æ skal saksøke idioten som har kutta turneen til våren sånn at den akkurat ikke kommer seg hit til oss!

    SvarSlett
  2. akkorat nå skinner jo faktisk sola, og været er litt bedre.. kanskje det slutter å snø nå, da?

    SvarSlett