søndag 21. juli 2013

Bæsj med mais i

Oi. Har jo ikke blogga siden påska. Haha, ikke at det va det verst tenkelige akkurat!

Jeg lever. Påskeferien i Israel del 2 kommer senere (sannsynligvis ikke). Året som 1åring på Val vgs er over, et fint, lærerikt, tøft år med minner for livet. Gleder meg til enda ett! Miljøarbeider 1 år til, here I come! Og nå først er det sommerferie. Befinner meg for tida i Alta for første gang på 1 år. ETT ÅR! Æh! Har såvidt sett sola, en dag var vi oppi 11 varmegrader også. Haha!
Men Alta har jo mer å by på. Å kjære Alta, hær e vi igjen (som vanlig framført beskjedent stille og vakkert av meg selv). For eksempel de her som er avbildet under. Sånne som putter mais i browniesen fordi det ser ut som bæsj med mais i. Trenger jeg si at jeg har savna det?? Nei. Sier det likevel. JEG HAR SAVNA DET!

Reunion!

gamle lille valpen

okei, gampen ble igjen i trøndelag. Foto: Sandra R. Berg
Nå blir det garrantert fezt på bloggen fremover! Har nemlig planer om å bytte ut min kjære telefonkloss, ene og alene for å kunne spille candy crush på telefonen, ha snapchat og ta masse stygge bilder hele tida. WOHO. Da blir det sikkert blogging litt oftere, og enda mindre seriøst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar