søndag 31. mai 2009

Alta Soul & Blues Festival

Alle bilder er tatt av pappa, fra Angela Brown -konserten.

Kan ikke si jeg har fått med meg alt for mye, egentlig. Men fikk med meg to konserter, som begge to gav meg masse. På lørdag var det 1 time med kult- bandet, som vanlig veldig bra. Så 1 time med ASBF- storband, som jeg ikke visste så mye om, foruten at det var 3 vokalister; Hege, Eirin og Andreas Martin. Også dette var utrolig bra, Eirin sang nydelig som alltid. Og Andreas Martin; det må oppleves. Visste at han var talentfull og flink, men han tråkka vellykka til og sjokkerte positivt til de grader.

Så var det konsert nr 2; kirkekonsert med Angela Brown. Med Alta ten sing som oppvarming. Bjarte, Eirin og Anna var solister, så vi hadde godt program. Veldig lite kor, men masse trøkk og engasjerte folk gjorde det til noe av det beste vi har gjort antakelig. Heldigvis, for da visste vi enda ikke stort mer om Angela Brown enn at hun var stor og mørk og kjent. Ingen ble skuffa. Helt ekstremt å høre en svær, mørk souldronning med mørk og fantastisk klang i stemmen live! Du og du. Fantastisk person rett gjennom. Må ikke glemme bandet helt heller, veldig bra det og. Jeg har vert med å varme opp for Angela Brown. Selveste Angela Brown, folkens!
Får du noen gang anledning til å høre henne, så ikke nøl!

Alta Ten Sing & Angela Brown

1 kommentar:

  1. Me love Angela Brown! Gud er flink, ingen tvil om det! HALLELUJAH

    SvarSlett