lørdag 4. september 2010

Magefølelse

Torsdag 02.09.2010 var facebookstatusen min nøyaktig: "ett eller anna va feil me Ciceria idag :s"
Fredag 03.09.2010 i kontakttimen sa jeg "Nina, lydløs på telefonen min funker ikke. Men kan jeg ha telefonen på likevel? Venter på en melding." Det gjore jeg ikke, men jeg følte at noen snart kom til å ringe meg å si at noe var feil med hesten min.
Senere på dagen, halv 5 faktisk, dro jeg i stallen og henta inn hesten. Hun var bittelitt fylt (hovna opp) i bakfoten, og jeg tenkte "puuh, ikke verre"! Etter den stygge magefølelsen liksom. Ikke før hadde jeg sagt det, så lå hesten på golvet, og så måtte vi skjære grima av og ta salen av mens den lå på golvet, for å få henne opp.
Og nå MÅ jeg bare få si det; JEG VISSTE DET.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar