søndag 22. januar 2012

Mobil-ledning

Nå har jeg ENDELIG fått sånn ledning fra mobilen til dataen :D her er noen små glimt, og så lover jeg mere blogging og bilder framover :D

Karin farger håret hos frisørnabo Ragnhild

Gjertrud og Ragnhild skyper med Cathrine en pause

søte fine Hanna

Kyllingen til fam Skodvin stakk av ut matskåla!

Bibelskole-looken min :)

Cathrine sine fine briller

Tromsø fra Fjellheim etter gateevangeliseringa en gang

Henke i senga til Karin under den fine plakaten jeg hengte opp der

sånn kan det gå :P

adventslys og sang!

heeer kommer Aslaug! 2. skituren

lærerHanna kommer tilbake fra friminutt og finner "Ingar e så kul" og en kylling

jeg og Elinor har laga romskilt :D


partners, det store spillet!

Cathrine :D

Håvard kebab-poser!

på dodøra, spanskgloser

det kaller jeg mastermind! er jeg flink eller er jeg flink?!!

Ulli sine supermuffins ;p

ski-Gjertrud og ski-Aslaug etter møtet vi gikk på ski til

bibelkunsten vår

hæhæhæ, sjokoladeblomst med blar

HEIA ENYA :D

tegna en bæsj på doet til Sigrun og gjengen :)


Nessa'ene klipte Håkon. For å få denne deilige sveisen setter du en bolle over hodet og klipper rundt :)))) Hahaha, Håkon er så rå!

jeg og Elinor har fått Fjellheims fineste skapdørhåndtak :D

og nå er sola straks tilbake!

3 kommentarer:

  1. Åhåååå! hihi! må si æ ble glad og overaska over å bli nevnt her, føler mæ sykt spesiell ^^ thnna! TI KRONA?! tipper du kjøpte mange, det hadde æ gjort. e skikkelig vanskeligå finne de røde noen plassa her, blir lei mæ :( sadface!

    SvarSlett
  2. Masse bilder, liker! :D

    SvarSlett
  3. Enya! :D <3 og Oda! :D <3 kjøpte bare 1, e blakk ;( men den va gooo :D

    SvarSlett