onsdag 25. januar 2012

NORDLYS

Igår var det helt sykt med nordlys! Det var liksom ikke bare et svært nordlys, men hele himmelen var helt full! Rosa og greier. Helt sjukt!:D Fikk bli med Karina, Daniel R, Maria R og Kristine G på tur til Kvaløya (hvor det er mindre gatelys) og hadde med kameraet heldigvis. Skulle så syykt ønske jeg hadde stativ!! Bildene er uredigerte og tatt med håndholdt canon eos 400d, prøvde å bruke biltaket som stativ men det blei heller misslykka :p Minner om sånnder copyright.
Foresten, så måtte jeg se på Alta vgs sine sider og høre på nordlys-sangen fra Borealisåpninga 2011. Flotte greier, jenter! Hahaha. Prøver å fortrenge at jeg sto på en svær isskulptur i paljett-kjole og fjær-øyevipper med sølvsminka ansikt og dansa forran masse folk til en nordlys-sang jeg (og en liten gjeng) komponerte... Men, gode minner blei det i det minste! Gode tider, kjære 3MUS (2010/11) :)

tatt utfor skolen, som ligger ganske midt i Tromsø

herfra og ned er det tatt på Kvaløya











nordlysjakt-gjengen, kjempeglad i blitsen










meg og Maria

god stemning i baksetet!


tilbake i Tromsø igjen

tenk med stativ, da... Tatt utfor skolen:)

3 kommentarer:

  1. Flott!!
    Hilsen fra Gran Canaria.
    Nordlyset slår vi ikke her. Det er bare flott.
    Må ha vært sterk opplevelse.

    SvarSlett
  2. Flott!!
    Hilsen fra Gran Canaria.
    Nordlys har vi ikke her.
    Det er flott og den kvelden må ha vært utrulig sterk og flott.

    SvarSlett
  3. Tenker det samme som du. Skulle gjerne hatt stativ i disse nordlys dager! Men ble da ikke så ille bilder likevel :)

    SvarSlett