fredag 13. november 2009

Firhendig Strauss

Idag har jeg gjort masse. For eksempel har jeg vert på skolen, hvor jeg for eksempel hadde gym sammen med de 4 andre fra klassen min som hadde gym idag. Så har vi hatt hørelære, og jeg overlevde leksa denne gangen og. Blir skumlere og skumlere (vanskeligere) i ekstramfart med de leksene i det faget, synes jeg.
Noe som ikke er særlig skummelt, er norsk. Vi leser og leser bøkene som er nominerte til ungdommens kritikerpris. Foresten hadde AK 18'års dag idag! Hurra for Ann Kristin! Vi sang bursdagssang i SFO- timen (siste time på fredager, norsk). Bortsett fra å synge bursdagssang skrev jeg og Oda (eller jeg skrev, Oda dikta) en sang om Kristine på julemelodi. Skal legge den ut i bloggen min ved en senere anledning. Etter det var jeg 1,5 time på skolen enda, hvorav halvparten gikk til øving på piano.
Deretter gikk turen til stallen til min vakre lille hest, for så videre til bossekopmarkedet sammen med Signe, Enya og Mari. Smultringer og lakris, nye ullvotter og ullsokker og bare litt tradisjonell kiking. Så, etter å ha spist deilige varme smultringer gikk turen til prix, og videre innom stallen og så hjem til meg. Hit fulgte også Enya med, og så spilte vi piano i vel 3 timer kun avbrutt av middag. Vi øvde og øvde, og det gikk fantastisk bra! Vi spiller firhendig, og du og du så gøy det er!
Og sånn gikk dagen i dag.

3 kommentarer:

  1. hahah, æ kommer ikke over når vi kom oss gjennom hele sangen første gangen, og æ ble så satt ut at æ stoppa å spille TO takter før sangen va slutt xD

    SvarSlett
  2. du må legge ut sangen! ^^
    smultringa <3

    SvarSlett
  3. Haha, Enya, det va dritbra! xD 2 takter før slutt: "ÆH! Kordan kom vi oss dit?!!"
    Nu e sangen publisert, Kristine ;D

    SvarSlett