fredag 7. oktober 2011

Høstferie part 2: Alta

6,5 time buss igår --> hente bil --> stallen å treffe Astrid --> hjemom å skifte --> torsdagsjam på Barila --> sove. Idag har jeg vært i banken, på butikken, på pianotime og er klar for oppstryk! Har riktignok ikke fått notene enda, men det har jo ikke gjort så stor forskjell tidligere år om vi har fått notene uansett... Stort steg fra å få noter til å åpne fiolinkassa, høhø.
Nå nettopp laga jeg meg middag, og innser plutselig at Gud virkelig har tenkt gjennom alt. Det er helt hundre minst tusen prosent sikkert ikke tilfeldig at jeg skulle til en skole med internat og mat! God mat! Kan også konkludere med at spagetti ikke nødvendigvis smaker godt. hehehehehehe. Heldigvis hadde vi is i fryseren, dagen er redda, nå blir det oppstryk, og så blir det henging med folk fra gamle 3MUS :D
Ha en fin dag! Husk tran. Det huska ikke jeg. Som vanlig.

1 kommentar: