onsdag 26. oktober 2011

ROM 2(0)8

BIBELSKOLEHUMOR
Igår laga jeg meg dørskilt med ROM 2(0)8 på. Jeg bor altså på rom 208, så jeg skreiv ROM 2(0)8 og skreiv bibelverset fra Romerne under. Ikke akkorat det gladeste budskap, men bor man på rom 208 så bor man på rom 208. "Men de som bare tenker på seg selv, som lar seg lede av uretten og er ulydige mot sannheten, har vrede og harme i vente." Rom2,8

Idag laga vi sånne fine dørskilt til alle i gangen. Mange glade budskaper... Kanskje man ikke skal tulle med sånt? Men du og du så gøy vi hadde det! Signe har også vært på besøk. Og Ingeborg fikk (takket være sin snille romkamerat Maria) besøk mens ho sov. haha! Internatlivet og Fjellheim; du skal jammen ha det godt hvis du har det bedre!

Jeg og Hanna skriver dørskilt

Romdøra mi, med ROM 2(0)8 og dørskiltet jeg har tegna selv (selvportrett)

2 kommentarer:

  1. må si tegninga ligna på en prikk :> Virke som dokker har det veldig kewselig der!

    SvarSlett
  2. E veldig uenig med oda. Ser ingen likheter. Vil gjerne ha et bilde av rommet ditt æ! :)

    SvarSlett