onsdag 5. oktober 2011

F-fest, turne og høstferie

Siden sist har jeg vært en Fiskebolle på F-festen der vi Fikk servert Finnbiff, Festkake med Fersken, Fotballkake og Fruktfat, hadde Fjellheim-quiz og Fotleken og sånt. Blandt deltakerne var F.eks Frustrerte Fruer, Farmor og Farfar, en Fis, Fraglene, en Forbryter og Forkjølet.

Dessuten har vi vært på turne, jeg var i Finnmark sammen med Ingvald, Alise, Karin, Sigrun, Stine B, Håvard, Hallvard og Håkon. Vi var hovedsaklig i Bjørnevatn og Vestre Jakobselv, men deltok på møter i Kirkenes, Vadsø og Tana bru også. Skikkelig koselig tur med mye gøy og lærdom og inspirerende mennesker.

Og nå har vi høstferie, jeg er på Fjellheim sammen med Aslaug og Andreas. Vi gjør ting som å spise is, spise kake, drikke kaffe med gjenværende personale, spise middag hos Rune, feire bursdagen til Karin på Lauklines, spise middag på hemsen, se film på storskjerm i sofa i gamle klasserommet, spille dominion hos Fredrik og ri tur og masse andre morsomme ting. Vaske klær og rom og rydde og pakke og på torsdag blir det bussing til Alta for oppstryk finnmark. Livet er gøtt!

Bloggen kryr ikke av bilder akkorat, men det er ikke så greit å både finne tid til å skrive, finne tid til å legge inn bilder OG huske å spørre folk om jeg kan legge ut bildet først. Så hei! Men et par glimt;

Et ordspill jeg knuste alle i! (med god hjelp fra Johannes Kleppa)
meg og hesten på en havreeng
Turnekjørepause på stranda
Denne feite lille søtingen prøvde å stikke av men var for tjukk og kilte seg fast mellom et gjerde, så jeg fikk klappe den :D
Fant meg et petrof på turneen
Lekresultat

Laksewok-nattmat med Alise

1 kommentar:

  1. Hei hei, ser ut som du har det fint! folkehøgskole e så gøy! har tatt i bruk bloggen min nu så kan du følge med på ka æ gjør :>
    www.odaopdahl.wordpress.com

    SvarSlett