mandag 9. februar 2009

BYSO 08/09

Hæj kukisser!
Tusen takk for en flott sesong, alle sammen!
Takk for en bra konsert, trivelig fellesskap, nye venner og motivasjon til videre øving. Og stor takk til årets dritkule dirigent, James Duddle! Håper alle sammen har hatt det like gøy som meg, og så må alle huske å melde seg på neste år. Og noen må minne meg på å gjøre det. Tror vi alle er enige om at antall gullkorn må være langt over 22.015 nå. Hvorav minst 1/3 kommer fra Helge og Anne Gudrun.
En liten intærn oppsummering;
"-Ka du har kjøpt?
-æ vet ikke, æ fikk en sånn ting som blinke!
..åå, min blinke ikke.. DEN BLANK!!!
-Ser man godt når den blanke?"


BYSO -der kjærligheten blomstrer.
Besøk meg!

2 kommentarer:

  1. BYSO <3

    Grue meg nesten litt til å være aleina på Tromsø flyplass neste mandag.. Det blir så rart når ikke folkan e der og gjør det artig !

    SvarSlett
  2. < BYSO 3 .. har ikke no mer ¨å si om det!

    SvarSlett