mandag 23. februar 2009

For 1MDA

Synes det er passende idag å skrive et innlegg om min fantastiske klasse. Det er hærlig å se dem igjen, og som jeg har savna dem i vinterferien! Folkene sier så mye morsomt, jeg har det så gøy! Enya f.eks "også så jeg en film, og jeg ledde så- ledde? Jeg lodde så mye at jeg begynte å skrike!". Dessuten har Gro bursdag idag, 18 år gammel. Hipp hurra for Gro! :D Derfor passa det jo fint å lage bursdags-sjorra i mattetimen med Frøken Daniloff idag. Jeg er foresten verdens dårligste til å skulke.
Gjertrud: Kan æ jobbe på gangen?
Tanja: Nei.
Gjertrud: Men der kan æ få masse hjelp! Du vet jo at æ treng det.
Tanja: Ka du syns e vanskelig? *ser på arket mitt*
Gjertrud: Ingenting. Men æ må til tannlegen nå.
Tanja: Nei, det trur æ ikke på. *le litt*
Gjertrud: ..men æ må på do! *gå*
Tanja: *nikke og vinke meg ut*
Foresten så sang vi skikkelig burdagssang for Gro i gangen også. Masse MDD freaks som synger ut av full hals i gangen. Hvordan kunne jeg tenke på å flytte? Jeg elsker klassen min! :D

Signe ist ein Quatschkopf!

1 kommentar: