tirsdag 16. mars 2010

i057k tdnevliepS

Det er nå kun 30 dager igjen av min barndom, og jeg kjenner tidspresset tar på. Likevel har det vert nok en fin dag som barn og umyndig. Faktisk en helt unik dag. For, mine damer og herrer, idag ble telefonen min speilvendt! Den har nesten ikke farger mer, alt står motsatt vei av hva det pleier, og all tekst står fra høyre mot venstre. Og bildene mine er speilvendte, med minimalt med farger igjen.
Knappene fungerer som før, men når jeg trykker på den høyre knappen reagerer det som nå står på venstre side, baklengs, og det er ganske spesielt. Og når jeg skriver meldinger, så skriver jeg som før, men bokstavene kommer fra høyre og går mot venstre de også. Akkorat som overskriften, bare at bokstavene også er vendt andre veien. Og ikke nok med det; klokka teller ned! Dessuten blinker den og rister den, hopper opp og ned i full fart uten stopp. Telefonen min er fantastisk.

Sony Ericsson k750i <3

4 kommentarer:

  1. Hahaha, ikke værre enn det nei! :p Haha

    SvarSlett
  2. SÅKUUUULT!!!!!

    SvarSlett
  3. Æ trur du må innse fakta snart Gørth! Det e på tide med ny :)

    SvarSlett
  4. den e råkul! aldrig i live, Oda ;o den funker jo helt fint :) Klokka går riktig vei igjen og alt ;D

    SvarSlett