søndag 18. januar 2009

BYSO jan 09


Fiolintime med Malfred på fredag, ENDELIG! ÅÅh så gøy det var! Endelig gøy å spille fiolin igjen, og endelig fikk jeg til og det gjore ikke vondt og spille, og vi gjore vanskelige ting og fikk det til å bli lett! Og jeg fikk til vanskelige ting, og han sa det og! Og det var sant, tenk! Spilling hele helga, James er tidenes råeste dirigent! :D
Så var vi og så en kjempelang film på filmfestivalen. Halve gjengen. Det var litt kjedelig, selv om det jo egentlig var interessant. Men sparketuren på vei ned til kinoen slo alt! Ingeborg 2, Ingeborg 1 og Gjertrud stående på en ødelagt spark ned en bratt bakke; bil- sving- bakkekontakt!! :D
Endelig litt skikkelig stemning igjen, selv om jeg ikke var av de flinkeste til å dra igang leking og sånn. Midnattsdans, jeg og Helge ruler dansegolvet!! Særlig sving og tango, men også litt indisk og denslags.


Så spiste jeg og hanne på peppes, vi satt der ganske lenge og drøyde tida. Så dro vi til lagskontoret og satt i trappa der til Andreas kom og jeg fikk kofferten min som jeg levna på NÅLK. Også var det G2 der akkorat da, så da joina vi. Så nådde vi akkorat bussen så vi akkorat nådde flyet. Snakk om sammentreff!


Naturfagsproblemer? Legg boka i sekken så gjør det seg selv. Håper jeg

1 kommentar: