torsdag 8. januar 2009

Usannsynlighetsregning

Igår var det mattetentamen. Det gikk ikke så bra. Men det hadde vel ingen forventa heller. Jeg stryker ikke! Så var det lagsmøte. Det gikk mye bedre! Veldig gøy :D Fåreslo hva vi kunne gjøre framover og sånt. Kreativ gjeng, de dær folkene altså! Men de er jo halvgale, så det kan vel tenkes at det kanskje hadde vert gøy å gjennomføre noen av de useriøse forslagene med dem.
Og nå har vi mattetime. Vi har om sannsynlighetsregning. Jeg synes heller vi skulle ha om usannsynlighet. Hvor usannsynlig er det at du kaster en terning i lufta og den aldrig kommer ned igjen, for eksempel. Mye lettere, og mye morsommere!
Etterpå har jeg naturfags-terminprøve. Signe skulle lære meg om bølger og stråling engang, tror det tok 3 kvarter før jeg fikk noe annet en underjordiske stråler som skøyt etter rommet mitt og alt støvet der og ga meg masse kreft. Kjemi er enda verre. Så mange vanskelige ord!!

Lenge leve usannsynligheten!

3 kommentarer: