torsdag 29. januar 2009

Lystig som en skolejente!

I was born to be fat!
Idag var jeg hos Signe. Så leste vi mitt blogginnlegg fra noen dager tilbake, "Msn -fritids". Gjertrud sier: *bukker så stort at hodet skaller i bakken og hjernen havner i dvalemodus*
Signe: "Dæven æ lo da du skreiv det! I dvalemodus! Akkorat som om den ikke e det fra før!"
-Det var prikken på i'en altså!
Ja, jeg har alltid trodd det het det. Men det er jo litt ulogisk. Signe lo av meg da jeg sa det. Også lo jeg og da jeg skjønte at det ble feil. Også lo vi enda mer av at jeg har sagt det bestandig.
Konsert med Humming people, HURRA! Gøy. Koslig prating etterpå.
Kom på lagsweekend i helga, folkens. Det blir kult.

Og hvis sjiraffen er uenig så kan du bare spytte den i øyet.

2 kommentarer:

  1. herlig! gleder meg no helt fantastisk! idag har vært en bra dag :D .. med nokk et herligt innlegg !

    SvarSlett
  2. uten tvil ;D selv om det ikke ble pakke.

    SvarSlett