søndag 25. januar 2009

Utenom det vanlige

Helg. Det er i grunnen veldig vanlig. Men, det som er utenom det vanlige er liksom hva jeg gjore i helga da, smarting! Doh. Jo, for du skjønner, på fredag dro jeg til Oslo. Jeg fiksa flytogbilettautomaten som en helt og kom meg til og med på et ikke- direkte tog så jeg faktisk kom til Lillestrøm og ble henta av tante Anlaug der. Så dro jeg til Rælingen hvor søskenebarnet mitt Linn Orlaug var hjemme. Så gøy. Så kom morbror Bjarte hjem, og da kjørte vi for å se på hest. Sweet Ciceria het den. Og jeg ble overraska over at jeg ble så sikker på at det var hesten. Nå er det altså kjøp på gang. :D Så på lørdagen ble det bytur med Linn istedenfor å se på flere hester. Brukte faktisk bare 165 kr tenk! Salg <3>
Foresten trente jeg og Signe på torsdag. Masse. Vi så ikke bra ut, men det gjør vi forhåpentligvis etter hvert. Også sa jeg noe lurt, men jeg husker ikke helt hva det var. Noe dypt og klokt, selv om jeg egentlig bare plapra helt vanlig uten å grave i dypet og sånt. Bare helt vanlig sludder. Det hørtes lurt ut! Men det var sikkert ikke det. Samme kan det være, jeg har jo glemt det.

Noen folk har havregryn oppi havregrynsgrøten.

3 kommentarer:

  1. Alt som e tungt e trening? ellerno ;)

    SvarSlett
  2. Ååå æ liker ikke å glemme gullkorn x)

    SvarSlett
  3. gullkorn og gullkorn. det va ihvertfall hakket over det æ sir til vanlig :p

    SvarSlett