mandag 5. januar 2009

Skole igjen

Gøøy! eller ikke. Men koslig å treffe folk igjen.
Naturfagen idag ble tydelig preget av mange fine ferier som mange glade folk ville fortelle til mange andre personer. Tysken ble ganske morsom. Signe: "Gjertrud, ihr bin einer Dumkopfst!" . Så var vi igang. Jeg er sikker på at tysklæreren min egentlig synes vi er veldig hyggelige og flotte ungdommer, selv om hun hadde litt vanskelig for å vise det. Små barn, store gleder.

Imorgen har vi engelsktentamen. Dagen etterpå har vi mattetentamen. Dagen etter det igjen har vi naturfagstentamen. Og dagen etter det har vi siste tyskprøve før terminslutt, og stor engelskinnlevering. Yndlingsfagene mine. Det blir virkelig underholdende!
Engelsklæreren min liker meg egentlig, selv om jeg aldrig leverer noe engelsk. Eneste jeg har levert i år er en oppgave om The US Government. Skrev Bush sucks og sånt for det meste. Da fikk jeg følgende kommentar: "Let’s hope that you don’t have to talk or write about the US Government if you are to have an English exam this spring! However, your language runs quite fluently, and you have chosen a fancy way dealing with this obviously difficult task.
Grade for language and creativity: 4"

Engelsk hadde vert mye lettere og morsommere hvis det sto på norsk.

Min pappa er større en din!

4 kommentarer:

  1. Når man får beskjed om å kommentere e det vel ikke stort man kan gjøre...

    Kommentar

    SvarSlett
  2. fjertrud, du e nu e skikkelgi fjert! det skal du ha! jodajoda, folkan e funfun, men e litt bekymra for prøvan. for det e vell sånnn ca MEGA skummelt for om æ komemr in ntil neste år. tenk om æ ikek gjør det?! :O daa.alstå

    SvarSlett
  3. hvis ikke du kommer inn så kommer ikke æ heller inn, det e iallefall sikkert. så da kan vi jo finne på nåkka sammen likevel :D

    SvarSlett
  4. scheize! :D æ trur nok både du og Hilda kommer inn til neste år, det e mange det e mindre håp for. Check min blogg, den har morsomme farger.

    SvarSlett