tirsdag 5. januar 2010

NÅLK 09/10

Hærlige folk overalt rundt deg! Får du det bedre? :D
I år, som så mange år ellers, har jeg feira nyttårsaften og dagene rundt på verdens beste måte. Nemlig på NÅLK, som i år var på Soltun folkehøgskole på Evenskjær. Havna på bibelgruppe med en hærlig gjeng, ledet av Susanne. Både der, på bibeltimene og ellers har jeg lært utrolig masse. Det har vert fantastisk gøy, jeg har fått sett igjen kjente fjes, blitt kjent med nye og ikke minst blitt bedre kjent med folk.
Meg og June
Døgnene (kanke skrive bare dagene) har vert fylt med latter, varme og lite søvn, og fantastisk fellesskap. Jeg har sunget ord, lest "bæsj" høyt utallige ganger og fått nattasanger om kveldene. Nyttårsaften ble feira med nyttårsgudstjeneste -det må nesten ha vert den beste jeg har vert med på?, for så å gå ut å telle ned sammen med alle de andre, og så få over 100 klemmer.
Øving til Edelweiss -balett på underholdningskvelden
Kunne skrevet masse mer, men tror nesten jeg heller satser på å vise litt bilder. Glemte kameraet stort sett hele tida, men fikk heldigvis tatt noen, også har jeg stjålet noen fra andre og. Før jeg slutter helt, må jeg bare ha med at steinwayflygelet i kapellet er det mest fantastiske instrumentet jeg har spilt på, også må jeg få syte litt over at jeg måtte vaske sluken på kjøkkenet TO ganger.
Vi fikk så vondt i brillene at vi tok en tur til Caroline under misjonstorget
Caroline fiksa det heldigvis! :)
Underholdning og magedans på høyt nivå!
Takk til alle sammen som var på nålk, og gjorde det til verdens beste måte å slutte 2009 på, og starte 2010 på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar