søndag 15. mars 2009

Banansaft

Jeg og Signe er veldig uenige angående dette temaet. Det hele startet en dag da jeg skulle spise banan. Jeg skjærer alltid bananen øverst for å åpne den. Ja, også spurte jeg Signe hva man skulle gjøre hvis man ikke hadde en kniv og skulle åpne en banan. Og Signe mente at dette ikke var noe problem, siden man bare kunne bruke neglene. Men det kan jeg ikke skjønne at folk klarer! Nei, for da får du jo masse ekkel banansaft under neglene! Ekkel banansaft som smaker.. Banansaft!
Signe var igjen uenig. Dumme Signe. For hun mente at det ikke var banansaft, men enkelt og greit bare vann. Men, smart som jeg er, argumenterte jeg jo med at det smaker ikke vann. Det smaker helt forferdelig! Signe sammenlikna det med en agurk. Det var bare vann i agurken, men den smakte ikke bare vann. Sant nok det, men du kan ikke sammenlikne noe så vidunderlig som en agurk med denne forfærdelige banansafta i bananskallet. Dette skjønte aldrig Signe. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke skjønne dette. Banansaft er grusomt! Fysj og fy! Stygt, rett og slett.

4 kommentarer:

  1. Banansaft meg her og banansaft meg der. Det er vann med skall smak!

    SvarSlett
  2. Bruke kniv for å åpne? Det e bare å knekke av tuppen!! Altafolk...

    SvarSlett
  3. Æ e enig. Æ må alltid bruke kniv sjøl når æ skal åpne banan:p

    SvarSlett
  4. Bananvann deg i ræva, Signe, og banansaft meg i bananskallet! Ellernå. Eh-
    Aslak, ikke kom her og uttal deg nåt om et emne du ikke kan nåkka om. Altafolk?? Åja, sir du din Tanafolk. Dokker har ikke banantrær i Tana engang, så du har virkelig ikke peiling på det hær, du.
    Takk, Alise!! :D

    SvarSlett