mandag 16. mars 2009

Für Ingeborg

Burde nesten skrevet et pianostykke til henne. Kanskje jeg gjør det en dag. Men foreløpig får det holde med et blogginnlegg. Ingeborg 2 er altså ei jeg spiller fiolin med (eller nå spiller hun forsåvidt bratsj) i Tromsø. Jenta smiler bestandig og har like godt humør uansett! Like glad i å leke som meg, og ja. Rett og slett sola selv! :D Jaokda, så var det kanskje litt fordi hun skrev så søtt iste også at jeg dedikerte et innlegg til henne. Men det skulle i grunnen ikke vert nødvendig. F.eks i nicket på msn;
"Skjønne ikke kordan 1 person med forferdelig kul humor kan få en person i så godt humør"
"WWW.FJERTRUD.BLOGSPOT.COM! SJEFEN OVER ALLE MED DÅRLIG HUMOR (L) :D"

Og til meg på msn;
"GJERTRUD, ANE DU KOR GLAD Æ BLIR AV BLOGGEN DIN? Æ SMILE OG LER HVER GANG Æ LES DEN, OG Æ LES OFTE TING FLERE GANGA FOR AT Æ BLIR SÅ GLAD AV DET! :D (L)"

For ei hærlig jente! Så, hvis du er i litt dårlig humør ellernoe, så kontakt Ingeborg! Det kan du f.eks gjøre på bloggen hennes, som hun har sletta, eller på msn hvis du er så heldig å ha adressa hennes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar