torsdag 12. mars 2009

Gjertrud og nøkler

Siden mandag har det skjedd endel, ja. For eksempel så hadde visning i den tverrfaglige MDD- oppgaven på tirsdag. Gruppa mi hadde laga et eventyr vi egentlig var veldig fornøyde med, og lærerene likte vist også produktet vårt så det ble 6 :D
Dagen som fulgte var det kammerkonsert, jeg og Signe (også kaldt Sigfrids Strykeensemble) spilte Scandinavian Shuffle, også spilte jeg Tango Jalousie (av Jacob Gade) med Nina. Sistnevnte gikk ikke særlig bra, for å si det sånn. Men det hadde jeg jo heller ikke venta, og hei; ingen av de som hørte på forutenom Signe og Nina visste jo hvordan jeg egentlig spiller den, så hvem bryr seg! Og jammen har jeg jo fått tilbakemeldinger på at det var fint, så nå har jeg lyst å vise hva jeg egentlig kan. En vakker dag. Hadde man bare ikke hatt så sinnsykt seneskrekk.
Og idag, ja idag så hadde Tana- Aslak bursdag! :D Hipp hurra for Helge! Også hadde jo jammen meg Torbjørn (eier av stallen) også bursdag, så hipp hurra for Torbjørn også! Jammen sa jeg bursdagsdag, altså. Bortsett fra det har jeg hatt piano- time. En noget uforberedt, men riktignok en veldig lærerik og fin time. Andre ubetydelige ting idag var blandt annet at naturfagslæreren var syk, vi hadde Annie- øvelse ca hele dagen og Karen Therese fant ut av taleanrop (utrolig underholdende både da hun fikk til, og ikke minst før hun fikk til!).
Og av andre betydelige ting bør det nevnes at jeg har skjulte krefter. Jeg klikka litt på døra da den ikke ville låse seg opp, også skulle jeg bare vri litt ekstra hardt på nøkkelen (ytterdøra, kraftig nøkkel) også knakk den (a) så nå er døra i huset vårt låst, med en halv nøkkel inni. Godt jobba, altså! Meg og nøkler.. Her en dag satt jeg utelåst to timer på trappa og frøys til lillebror kom hjem og låste meg inn. Da først kom jeg på at jeg hadde husnøkkelen i bukselumma. Det var så flaut at jeg ikke burde skrive det hær engang!
Kan noen gi meg eplejuicen?

1 kommentar: