onsdag 4. mars 2009

Nynorsk og tannlege

Ja, då har eg nynorsk som hovudmål. Det kjem til å bli ei utfordring, men eg ska jobba godt. Det vanskeligaste blir eigentlig å skilla mellom Jærsk og nynorsk. Men det vil eg læra. Eg liker nynorsk, det er nytt og spennande. Ikkje som bokmål, som alle skriv og alltid har skreve.

Idag har eg vore hos tannlegen. Eg må sei det var ei utfordring å puste i takt med tannlegen! Kva er vitsen med å ha munnbind, når du ikkje har det over nasen? Eg trur forresten ikkje at det er normalt å ha munnbindet framføre nasen. Men eg syns godt at det kunne vore innført ein ny regel om at alle tannlegar måtte ha munnbindet over nasen.
Bortsett frå det gjekk det heilt fint. Null hull.

3 kommentarer:

  1. Beundringsverdig! Hadde dødd om æ hadde hatt nynorsk som hovumål :S

    SvarSlett
  2. Haha, nynorsk e fint og bokmål e kjedelig :D

    SvarSlett