søndag 1. mars 2009

Hurra for pappa!

Han har bursdag idag. Ja, jeg huska det! :) Riktig hvor gammel husker jeg ikke. Mormor spurte meg på telefonen, og da hadde jeg ikke annet å svare enn "1 år eldre en i fjor". Idag har vert en uvanlig fin søndag. Ikke slitsom, bare avslappende og deilig, og ikke kjedelig.
Det starta med søndagsfrokost her i huset, jeg, Mari og Emil. Kokte egg og greier og greier. Mari viste meg også litt mer med kameraet mitt, noe jeg senere testa litt ut og fant ut at jeg hadde lært noe av. Jeg lærte hvordan man legger inn film fra youtube i bloggen, som dere ser rett under. Så kom Mathilde en snartur innom, og så dro jeg i stallen. Det var også veldig gøy.
Etter det var det taco hjemme, nok en gang med Mari og Emil. Også bursdags"barnet" pappa da. Etter taco'en ble det Anything Goes, sjokolade, bamsemums og brus forran TV-en. Ja, på slutten av filmen oppdaga Emil noe veldig gøy også. Jammen var det ikke kjente fjes på første rad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar