mandag 16. mars 2009

Skolelys?

*Vise til tidligere "Skolelys" -blogg*
Joda, det varte jo i to uker da. 3. uka, 1. dagen (altså idag, mandag) var det slutt. Bad girl igjen! Totalt ukonsentrert, hvilket førte til at både jeg og min kjære Jirjin ble kastet ut av mattetimen av frk Daniloff. Da tenkte jeg "APPELSIN". Også gikk vi. Så var det tysk, og læreren ba meg flere ganger sette meg en annen plass i klasserommet siden jeg visstnok forstyrra. Jasså, ja. Så jeg forstyrrer. Pøh! Jeg sprer glede, morsom som jeg er! Ja, for jeg er nemlig ei overvektig skomaker. Ja, det mente læreren vår, eller ja. Vi har sånn prosjekt, så jeg skulle liksom være en sånn en, og ha vondt i knærne mine fordi jeg var så overvektig. Resten av biografien min skal jeg skrive selv. Egentlig utrolig morsom oppgave, rart jeg lo og lo hele timen?
Igår gikk jeg på skøyter med Anna og Åse. Da Anna hadde falt 4 ganger uten at verken pyse- Åse eller pyse- Gjertrud hadde falt så la hun seg likesågodt på isen, for så å putte bena sine mellom mine og dytte dem utover så jeg falt sånn halvveis i spagat ned på isen. Etterpå kom hunden til Åse, Emil, springende og overfalt meg så jeg trynte. Så snørekjørte vi på skøyter på isen! Hærlig!

1 kommentar: